سلام
کتاب چهل نامه ی کوتاه به همسرم .....از نادر ابراهیمی
مدتها پیش خریدمش
تعریفش و زیاد شنیدم
الان فرصت شد بخونمش
خداااا....آخه یه کتاب با متن عاشقانه وشاعرانه ولطیف چطور میتونه اینقدر روانشناسانه وزیبا و پراز راهکار برای زندگی مشترک باشه!!!
بعضی جملاتش انگار داره دقیقا منو توضیح میده
خدا رحمتت کنه نادر
عظم البلا...ما را در سایت عظم البلا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت: 21:40
سلام
گاهی میرم سر کیسه ی برنج ...که نصفه شده
با خودم میگم یعنی دوباره میتونیم برنج ایرانی بخریم؟
الان شده کیلویی ۲۴ هزار تومن
منم از برنج غیر ایرانی متنفرم
هر پیمانه ای که بر میدارم
به یاد مامان بزرگم میفتم
هروقت غذا تموم میشد ومیخواستیم سفره رو جمع کنیم
دستاشو میبرد بالا میگفت
الهی شکررر خدایا ما هرچه کم کردیم توزیاد کن
پ.ن :ان هذا لرزقنا ما له من نفاد
عظم البلا...
ما را در سایت عظم البلا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت: 21:40
ما را در سایت عظم البلا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت: 21:40
سلام
میدونید کدوم درد هست که تحملش از همه چی سخت تره؟؟؟
اون دردی که از طرف عزیزترین های زندگیت میرسه و تو حتی نمیتونی ابرازش کنی جایی!!
خیلییی سخته....
عظم البلا...
ما را در سایت عظم البلا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت: 21:40
سلام
پدرجان
برای با تو بودن وقت کم بود...
دیدار به قیامت
عظم البلا...ما را در سایت عظم البلا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت: 21:40
سلام به تو خدایی که همیشه با من هستی
تورو حس میکنم
ودوست دارم برای تو زندگی کنم
پس کمکم کن چون ضعیفم و تو قدرتمندی
از زندگی با عزت و طاعت محض میخوام برای همه ی بنده هات و خودم و عزیزانم
عظم البلا...
ما را در سایت عظم البلا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت: 21:40